نمایش منو و دسته بندی
بستن

پنل مطالعه ال ای دی - Light Panel

LED study panel - Light Panel
میهن استور

قیمت محصول

169,000 تومان
59 نفر
ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

توضیحات

پنل مطالعه ال ای دی - Light Panel
مناسب مطالعه کتاب در تاریکی بدون نیاز لامپ

طراحی بسیار جالب و کاربردی

کارکرد با باتری قلمی

دارای لامپ led کم مصرف


قیمت : 169000 تومان



مطمئنا خیلی از افراد عادات بخصوصی دارند مثل مطالعه در آخر شب و یا درس خواندن دانش آموزان یا دانشجویان در نیمه شب. خیلی از اوقات نور حاصل از روشن نمودن چراغ برای دیگران ایجاد مزاحمت کرده و باعث سلب آسایش خواهد شد.ما به شما پنل مطالعه کتاب LED رو پیشنهاد می کنیم.این محصول جالب و کاربردی به گونه ای طراحی گردیده که نور آن هیچ آسیبی به چشم شما وارد نخواهد کرد.شما میتوانید پنل مطالعه LED را از فروشگاه میهن استور بصورت کاملا تضمینی خریداری فرمایید.
اگر دوست دارید در هنگام  شب مطالعه نمایید و یازمانی که مطالعه میکنید احساس میکنید نور محیط کم است پس چراغ مطالعه  از ضروری ترین وسایلی است که هنگام مطالعه باید به همراه داشته باشید. چراغ مطالعه بهتر است نور سفیدباشد تا در دراز مدت سبب خستگی چشم نشود.
خرید پنل مطالعه ال ای دی مخصوص کسانی میباشد که دوست دارند همیشه بدون این که چشماشنان خسته شوند به مطالعه در شب بپردازند چراغ مطالعه ورقه ای با 3 عدد باطری قلمی کار میکند که به سادگی نوردهی این دستگاه قابل تنظیم توسط خود شخص میباشد که کار با این چراغ مطالعه شیشه ای بسیار اسان کرده است پنل مطالعه کتابی هم برای انجام مطالعه در هنگام تاریکی و هم به عنوان چراغ خواب برای استفاده دانشجویان در سفر داخل ماشین ، استفاده اساتید معلمان مناسب خواهد بود پنل مطالعه پنل مطالعه ال ای دی - Light Panel دارای پلاستیکی تخت سفاف که فقط صفحه کتاب را روشن می کند دیگر نگران آزار اطرافیان در هنگام استراحت نباشید چون فقط نور روی صفحه مطالعه شماست.


قیمت : 169000 تومان



ویژگی های پنل مطالعه ال ای دی - Light Panel:
- بسیار سبک و قابل حمل در داخل کیف
- بدون ایجاد مزاحمت برای بقیه افراد
- دارای 3 عدد ال ای دی سفید رنگ
- مناسب جهت مطالعه در شب
- کاربرد مهندسی دانش آموزی
- سایز دستگاه : 8. 14*6. 17
- کارکرد با 3 باطری قلمی
- با دوام و ماندگاری بالا
- بسیار کاربردی
- کیفیت عالی



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 169000 تومان

کمال محمدی   30 - 02 - 1402  :
خیلی خوب وعالی مخصوصا سنتی