نمایش منو و دسته بندی
بستن

ساعت مچی Movado

ساعت مچی Movado
میهن استور

قیمت محصول

45,000 تومان
163 نفر
ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

توضیحات

ساعت مچی Movado

طراحی کلاسیک و مجلسی

دارای بند چرم مشکی و زیبا

ارائه شده در رنگ های مختلف

قاب و بند ضد آب و ضد حساسیت


دارای 6 ماه گارانتی تعویض



قیمت : 45000 تومان



اگر قصد خرید ساعت مچی سبک و شیک با کیفیت بالا را دارید ما برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم، پیشنهاد ما انتخاب ساعت صفحه گرد و بدون شماره موادو است. این ساعت مردانه از بند چرم مقاوم و موتور درجه یک طراحی و ساخته شده است و در رنگ بندی دور آبی با بند مشکی، دور طلایی با بند مشکی و دور مشکی با بند مشکی موجود می باشد. و شما می توانید براساس سلیقه شخصی خود هر رنگی را که می پسندید انتخاب و سفارش دهید، چون سلیقه و انتخاب ویژه شما برای ما مهم است، بنابر این در هنگام ثبت سفارش در سبد خرید می توانید رنگ مورد نظر خود را در قسمت پیغام ذکر کنید.




قیمت : 45000 تومان



از دیگر خصوصیات و مزیتهای مهم ساعت Movado ضد آب بودن آن می باشد (ضد آب تا 70%). کمپانی Movado به طراحی ساده و کلاسیک مشهور است. این مدل هم از این قاعده مستثنی نیست. این ساعت می تواند هدیه ای بی نظیر باشد برای کسی که دوستش دارید.


قیمت : 45000 تومان



استفاده از ساعت برای برخی علاوه بر نشان دادن زمان و ظاهری منظم جهت انجام فعالیت‌های ورزشی خاص و گاهی برای تشخیص وضعیت هوا نیز دارای اهمیت است. هنگام انتخاب ساعت از زیبایی و بهترین بودن آن مطمئن شوید زیرا ساعت مچی وسیله‌ای است که در طی روز کاملاً همراه شما است و علاوه بر آنکه نیازهای شما را رفع می‌کند باید با پوشش شما متناسب بوده و به گونه‌ای نباشد که در پایان روز باعث خستگی و تورم مچ دستتان شود.



ساعتی انتخاب کنید که متناسب با شخصیت و سبک زندگی شما باشد. سعی کنید ساعت خود را براساس سبک لباس و رنگ‌هایی که بیشتر به تن می‌کنید انتخاب نمائید.
ساعت شما باید به راحتی قابل خواندن و تشخیص باشد. با توجه به اهمیت بند ساعت در انتخاب ساعت سعی کنید ساعتی را انتخاب کنید که بند آن با خود ساعت متناسب بوده و به پوشش شما زیبایی خاصی ببخشد.


قیمت : 45000 تومان



ویژگی های ساعت مچی Movado:
- جنسیت: مردانه / زنانه
- برند: Movado
- نوع ساعتپ: تک موتوره
- کیفیت: Hige Copy
- نوع شیشه: معدنی
- نوع کاربری: کلاسیک , لوکس , روزمره , رسمی
- مقاومت در برابر آب: تا 70%
- جنس بدنه: فلز با رنگ ثابت
- رنگ مدل: طلایی، آبی ، مشکی
- نوع قفل: بند سگکی
- جنس بند: چرم نرم مشکی





روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 45000 تومان

بهنام   18 - 06 - 1397  :
سلام. وقت بخیر ساعت مووادو چه رنگهایی رو موجود دارین؟
میهن استور  18 - 06 - 1397  :
با سلام. در حال حاضر تمامی رنگ ها موجود می باشد